iKlubovnae-StopaSPJFe-ShopDlouhodobá hra pro kluby


, Registrovat
Přejít na menu

zóna hráčů a příznivců hry Bratrstvo 2

26.4.2005 20:47
Autor: Havran, Počet přečtení: 2082
Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Upravováno 1x, naposledy 5. července 2011 v 19:57:53


Diskuze ke článku

17. května 2005, 21:30
Danzkorr

Souhlasím. I já jsem odešel z této hry za podobných pocitů. Ne, nechybí mi. Chybí mi spíš kontakt s hráči prvního Bratrstva, pokecání, online stiskutí ruky ... A vůbec mi nechybí styl Urvi co můžeš některých hráčů Dvojky. Je to jejich věc. V mých myšlenkových Stínadlech ale pro ně místo nemám ...
9. května 2005, 21:11
Havran

No je vidět že je tohle nejštenější článek.. a hodně lidí ho chápe tak jak to asi autor chtěl aby to bylo pochopeno.. a z toho je naděje že není nic ztraceno...
9. května 2005, 17:11
Sumina

Tak tohle je podle mě názor asi většiny hráčů. I já jsem jeden čas chtěla odejít, zdálo se mi to celé takové nefoglarovské...ale jsem ráda že jsem zůstala..Killi, je to vážně dobrý...gratuluju
9. května 2005, 13:01
Teriperi

No koukám že jdu s křížkem po funuse.. Ale to neva, stejně mi to nedá abych se k tomu nevyjádřila... Tenhle Killienův článek se mi strašně líbí. Každý si ho může vyložit jak chce, ale to může celý smysl Bratrstva, takže nechápu Čert + Havran, proč se hádáte... každý má právo na svůj názor a není zrovna ideální, když mu ho ten druhý naprosto rozdupe a zkritizuje... I když teď budu mluvit úplně jinak než náčelník, myslím si, že Havran má v něčem pravdu...
8. května 2005, 23:11
Ufounek

Tak jsem se po delší době zase vrátil do vlasti a do Uliček a tenhle článek a hlavně komentáře, mě nutí taky něco napsat...tento věk jsem byl hráčem Ohrad a musím říct, že za těch pár chvilek, co jsem tam pobyl, v této ulici se opravdu o spolupráci mluvit nedá a pokud se v ní objevili nováčci, asi se jim hra moc nelíbila...v BR1 si spousta lidí stěžovala, že se málo bojuje, v BR2 si zase spousta lidí stěžuje, že se bojuje moc. Nikdy se nejde zavděčit všem, ale uznávám, že pátrání v uličkách mělo své kouzlo. Na druhou stranu se války ulic staly férovou a týmovou záležitostí záležitostí. Cožpak si nepamatujete na slova o terorismu po zákeřném přepadu čtyř ulic jedné slabší ulice???!!! Na hádky na Zdi vzkazů???!!! Na spoustu "masakrů" slabších hráčů???!!! I to byl duch BR1!!!! ... možná by to chtělo pár změn, např., aby napadenému hráči neubývalo tolik munice, aby výroba munice byla obtížnější, aby se mohlo víc pátrat...ale takových "aby" najde každý dost. Hru vytvořil Soki a proto má právo jí dát podobu dle svého uvážení a my, kdo chceme hrát, se musíme přizpůsobit nebo odejít. Tak už u her chodí....
7. května 2005, 17:40
Artur

Přesně proto sem odesel,mozna pristi vek budu hrat.
4. května 2005, 07:16
Killien

čerte myslím že kdyby se vyjádřilo více lidí co tenhle článek četloa kdyby jej četlo víc, myslím že by se ještě někdo našel..
2. května 2005, 15:32
Cert008

ahaa hehe no ne všici jen ty a killien:)neber to osobně...
1. května 2005, 21:49
Havran

Ne čerte... to je že dle tebe o par komentařu doleji jsme všichni zblblí.. ale je vidět jak tenhle Kollienův článek ťal do živého
1. května 2005, 20:03
Cert008

Havran:Já jsu blbej?No možná jak v čem ale zde si stojím za svým.
1. května 2005, 18:39
Havran

no jo, kdo má jiný názor, tak bud : a: musí být zticha,b:odejít,c:považovat se za zblblého (viz čert), d:nemít žádný vlastní názor, každý ať si dle libosti vybere odpověď....
1. května 2005, 18:11
Cukr1

To jsem rád že to považujete za rozumný !!!
1. května 2005, 10:57
xxx

Br1 bylo proste lepsi po vsech smerech...a to uz nikdo nezmeni...
1. května 2005, 09:49
Cert008

Cukr:Konečně sliším normální rozumná slova!už sem myslel že jsou tady snad všici tak zblblí jako je...... .......
30. dubna 2005, 21:29
Cukr1

Takový to je a takovy to bude pokud se to nezmění neodcházejte proč?Je proto že jsou tu války ,ale to snad byli v BR1 tak ne? ja sem osobně BR1 nehrál ,ale taky se tam válčilo kdyby se mělo jenom pátrat tak už sem dávno pryč a už se tu neukazuju!!!!Ty bitvi k tomu patřej a to už nezměníme!!!!
30. dubna 2005, 08:45
Killien

NO coment ....
30. dubna 2005, 07:53
Havran

Končim s diskusi každy tu mluvime o něčem jinem, to nema smysl... tož se tu mějte
29. dubna 2005, 23:56
Cert008

Killien:uklidni se jo kdo tě tady jako shazuje¨to mi teda řekni a hned!?......Jitulka:A proč si to teda nešla skusit do jiné ulice?.......Havran:Hele nějakej Dan a Kojot to hráli chvíli a nezažili ty hezký chvíle tady a asi nepochopili tuhle hru tak je sem netahej nidko je tu jako hráče BR nezná takže to vůbec nehraje zde roli to bych tu taky mohl mluvit o nějakým dědu mrázkovi kterej to hrál jen zet pár dnů......Čmelda:Jasný jj v tom je největší problém kdyby v každé ulic byl hráč ketrý by měl velký zájem o tuhle hru chtěl by vést ulic měl by na to a chtěl by učit nový lidi a takovej člověk by byl v každý ulici jako náčelník tak je to hned o něčem jíném.
29. dubna 2005, 19:44
Čmelda

No...Ono prostě všechny ulice nejsou ideální...takový Ohrady...to je kapitola sama pro sebe...A je to myslím jedna z ulic, která vezme kohokoli...ale tito lidi nejsou schopní spolupracovat...možná by taky stálo za to rozbít už celkem ustálené uliční klany...ať se ti lepší hráči rozdělí, aby měly všechny ulice šanci...teď, když si každej vybírá, koho chce, tak je to děsně nevyrovnaný...Ale je to můj názor...
29. dubna 2005, 15:20
Havran

Cete ja nikoho nepopouzim aby hru opustil, je fakt že je to dost promakané ale prostě je to jiné než bývalo... nikdo to nehraje povinně a obdivuji Sokiho za to že tento svět vytvořil... a je pravda že nikdo nemuže předem odhaadnout co s tim udělají hráči v rámci daných pravidel a možností.... nikoho od hry neodrazuju ale mam stejny pocit jako mival Dan a Kojot svýho času... dost lidi jsou tu jenom gambleři kterym jde jenom a jenom o body... a to už není nic pro mne
29. dubna 2005, 12:39
Berushka

Jitus, v te posledni poznamce mas uplnou pravdu. Soki, ja osobne si myslim, ze snizit pocet surovin na katapulty a zvysit obranu stitu, nebyl nejlepsi napad...
29. dubna 2005, 10:18
Jitulka

Ahoj ten to věk jsem se rozhodla ze hry odejít né kvůli tomu ,že se vedou války- i v B1 byly co takové přepadení v temné uličce (tehdy se pro mě stalo oblíbenou průpovídkou). Všechno je o lidech, jen a jen o lidech kteří hrají, nadávat můžete na to co je možné ve hře,ale jak to všechno funguje za to můžou hráči. Odešla jsem tento věk, protože jsem přišla do ulice kde neexistovala žádná velká touha po spolupráci , po několika marných pokusech přimět ulici ke spolupráci a hlasování o náčelníkovi ulice apod. jsem to vzdala a odešla. Osobně pokud jsme si stihla všimnout, přichází řada nových hráčů, kteří nechápou potřebu týmového hraní.Já osobně jsem se schopná rozkrájet pro ulici ... Jestli jste si všimli tak tu diskutují převážně TI KTEŘÍ DOKÁŽÍ HRÁT TÝMOVĚ ...A CHYBÍ TI, KTERÝCH SE TO TÝKÁ , TI KTERÝM SPOLUPRÁCE NIC NEŘÍKÁ....
29. dubna 2005, 08:34
Soki

Dobra ... chcete pristi vek zkusit bez valceni? Dam bytvu za 20 tahu, to jich vazne moc nebude ??? Kdo je pro at napise proste ANO, kdo proti napise NE dik.
29. dubna 2005, 07:31
Killien

Moje prvotní myšlenky směřovaly k tomu abych tady uvedl svůj názor, ne proto abych vám říkal co máte dělat a jaxe máte chovat.... nejsem vaše máma abych něco takového dělat. chápu ty co to tu chtějí hrát tak jak hrají, je to pro ně zábava takové jaké to je. ALe myslím si že souboje nejsilnějších ulic moc nevyřeší. Všichni tady prezentují jak to unich v ulici klape a co takové ohrady, zeptejte se na jejich názor na hru. nebo některého nováčka co se tu ještě pořádně nerozkoukal a už na něj někdo útočil. Muj druhotní napad bylo dát do toho článku posit s téhle hry. Je to jenom můj názor, a vy všichni co s ním nesohlasíte mě shazujete za to že sem tu hru nepochopil a že blabla.... Nechci nikoho odpuzóvat aby nekrál je to jenom článek nechtěl sem aaby tady způsobil takové pozdvižení.....
29. dubna 2005, 07:14
Cert008

Havrane!!Jo odpouzuj dál hráče z BR to nám fakt pomůže těm co chtějí hrát nás je tu fakt hodně že!A taky nezapomen že by jsi měl mít úctu k Sokimu za to kolik dní se s tým **** a přemýšlel co a jak aby to bylo lepší a každý není dokonalý takže prostě nejde ta hra udělat taková jakou chceš ty ale taková jak to jde sokimu nad jeho síli a snad aspoň někteří pochopí a zůstanou tu a neodejdou jen proto že to tu není ideální!...Soki nen bůh...
28. dubna 2005, 19:53
Havran

No právě... proto je lepší tiše odejít než si nechat tady nadávat... my jsme holt ti hloupí kteří tomu nerozumějí
28. dubna 2005, 19:43
Čmelda

No...pravda...byla by škoda tady nezanechat svůj názor...je pravdou, že jsou tu lidé, mě nevýjímaje, kteří prostě ty všechny zbytečný války opravdu nemaj rádi..A z vlastní zkušenosti...ne všechny ulice jsou tak ideální, jako ty, ve kterých jsi byl ty Soki...A dle mého názoru, je opravdu zbytečné, dávat větší prostor těm, kteří rádi válčí na úkor těch, co jsou pro mírovější řešení...Protože HRA NENÍ JENOM O TOM JAK VYHRÁT...JDE O TO SI ZAHRÁT A NE PORAZIT OSTATNÍ...I mě byla původní atmosféra mnohem milejší...uličky byly mnohem tajuplnější, měly atmosféru, kterou teď už marně hledám... A čím dál víc se to z celkem vzrušujícího pátrání mění na opravdu jednotvárnou hru, kde stačí jen klikat myší, ubližovat ostatním a podobně... Mě je úplně jedno, jestli budu první nebo poslední...jen o to si zahrát...a to se mi začíná vytrácet...A záleží jen na atmosféře dalšího věku, jestli bud pokračovat... Ale co...je pravda...že ti, co mají názor jiný, tady ty ostatní kamenujou...a to pak už nemá smysl... Možná bychom mohli zase uličkám vrátit trochu přátelštější atmosféru...Ale je jen na ostatních, aby na to přistoupili...
28. dubna 2005, 19:13
Havran

No takhle jsem to zase nemyslel...
28. dubna 2005, 18:28
Kopirak

Fajn...Soki neprimo myslel me tim komu valka vadila. tkaze koncim s hrou. V Killovi jsem prave poznal skveleho cloveka. Sbohem, nasleduji Masibla Havrana a dalsi
28. dubna 2005, 17:30
Havran

No naposled ještě jednu poznámku: Killien napsal akorát svůj názor, docela ho chápu, nicméně má stejnou možnost jakou jsem využili i my.. prostě nemusí hrát... Atmosféra Stínadel může být jako za časů Mažňáka nebo jako za časů Vládi Dratuše. Dratušův čas ještě nenastal.
28. dubna 2005, 14:58
xxx

OMG co tu řešíte za blbosti Soki to vystihl dobře
28. dubna 2005, 14:57
Cert008

Soki:Moje slova...
28. dubna 2005, 14:18
Soki

Killien: je mi lito se deje s tvymi kamarady, ale neprenasej sem svou realitu. Ja sem treba chodim prave za pohodou. U nas v ulici spolupracujeme, radime se vzajemne, pomahame slabsim clenum, hlasujeme o taktice a planujeme spolu dalsi tahy nasi taktiky. Stejne tak to bylo i za meho pusobeni v Lozibkach, Je to tak jiste i v Jircharich, v Mlynske i ve Spitalce, kde pod vedenim Certa je skvela parta a ulice se statecne drzela ve valkach a az na vyjimky se zdvyzenou hlavou. Nikdo se nikomu nevysmiva, nikdo nikomu sproste nenadava, nikdo nedela podrazy, hrajeme si kamaradsky na divokou a nebezpecnou ctvrt Vontu, kteri jsou sice ostri, ale cti pravidla a sve zakony. Podrazy resi velka rada a pripadne muze hrace trestat, ale v B 2 zatim ani nebylo moc duvodu. Je to vzdycky o tom jakou atmosferu v tom chces videt ne jaka v tom je. Ja kdyz se vydam do ulicek a lezu do skrysi jestli tam neco nenajdu tak citim napeti a kdyz zjistim, ze nam nekdo vyhlasil valku, tak se mi zvedne tep, a pisu ulici, abychom zbystrili a neco udelali. A nemam problem pristi vek spolupracovat s ulici, ktera nas porazila a vybrala.

Valceni je prvek, kterej brani tomu, aby hra se nestala jednotvarnou. Kdyz se bude jen hledat predmety, tak brzo se objevi zarucene nejvyhodnejsi taktika a bude se tak porad hrat a hra vsechny omrzi. Bitvy do toho vnasi nejistotu, kazdy vek je tak jiny. Tenhle je treba o valceni, jiny bude vic o diplomacii, nebo zase o vyuzivani sily predmetu. Takove je Bratrstvo a komu se nelibi, nemusi ho hrat. Nikdy se neda zavdecit vsem.
28. dubna 2005, 13:41
Lukyna

Tohle věčné řešení špatného vlivu válčení v Bratrstvu by snad vyřešilo jen rozdělení Bratrstva na dvě části, v jedné by se jen válčilo a v druhé jen pátralo...
28. dubna 2005, 13:32
Killien

1.: soki: BR1 jsem hrála jediné co mi sedí s tím co si řekl jak měl zakázané písmák hrát, protože DRRZOUN používal sprostá slova...ostatní se mi nepřihodilo, nemůžu to posoudit... 2. napasl sem to tak jak sem to napsal, jak vidím pochopil to havran, a nebo se všici co to pochopili nenapsali svůj názor. je mi celkem jedno jak ste to pocopili, ale nepsal sem to pro lidi co to nikdy nebudou chtít pochopit. zkuste číst mezi řádky....3.: soki o mě toho moc neviš,tak ti to osvětlím. býval sem rádcem našeho oddílu, je to rok co se pomalu začal rozpadat díky páru lidem, teď je program roven fotbalu mlácení se mezi sebou, ne jako před tím , všichni jsme byli kamarádi, ale teď nikdo nemá rád nováčky , navzájem se urážíme a bijeme a hlavně statečně třeby 5 na 1. pokud chceš slyšet víc, tak počkej na fotbal a já ti to řeknu celé, nebo se optej Karmy , který situaci u nás cítí stejně. a te´d k BR. podobá se to čím dál víc našemu oddílu od kterého sem chtěl utéct prostřednictvím BR. chtěl sem si hrát s kamarády..... 4.: teˇco sem napsla nebylo vylívání si srdce jen smutná a stručná skutečnnost. zkuste mě pochopit.
28. dubna 2005, 13:25
Soki

To jo, ale je prece ztrata casu ptrat na Internetove hre, kdyz mestske ulicky dvorky a placky skryvaji tolik zajimavych tajemstvi. Patrat muzeme v beznem zivote, bit se jen tak pro zabavu v beznem zivote bychom nemeli, na to je tahle hra. A pokud nekomu navic ukaze kouzlo stinadelskych ulicek, ktere by jinak nepoznal, tak to bude uplne nejlepsi.
28. dubna 2005, 13:18
Havran

Neda mi to abych nenapsal par slov... Asi tu dochazi k nedorozuměni a vzajemnemu nepochopeni. Pro spousta lidi je a bylo Bratrstvo vice než on-line hrou i něčím víc, jistým rpostředím, atmosferou.. a to jak se z z Bratrstva spiše stává pouhá hra, sice dobrá , ale jenom hra a to navíc jaksi mizí, tak holt hráči přestávají hrát.. ne pro to že neunesou prohru ale proto že je to nebaví, nebaví je přepadat, raději pátrají a hledají, ne každý hraje fotbal a boové sporty, dost lidí dává přednost cyklistice, turistice a neagresivním sportům, tak je to i v hraní na netu.. prostě o ničem víc to není... hra je trochu jiná a lidem mirumilovnějšího založení přestala vyhovovat...
28. dubna 2005, 13:03
Soki

Autor asi nevi, o cem je hra. nehral zadnou bojovku na tabore nebo stolni ci jinou hru. Hra je proste hra a jde o to natrit to ve hre svym kamaradum, je to zabava, ktera naopak dava dohromady lidi. Kdyz hrajes fotbal, taky musis strilet souperi goly a pritom tim ziskas spoustu novych kamaradu. Jsou jasne dana pravidla a cilem je uspet jako jedinec i jako ulice. pristi vek muzes jit zase do jine ulice, hrat s jinymi lidmi nebo zustat, v te puvodni a zkusit to jeste lepe. To co nejvic hre skodi, jsou hraci kteri neunesou prohru a pak hru kazi i ostatnim.
28. dubna 2005, 12:57
Soki

Autor clanku asi Bratrstvo 1 vubec nehral. Ze pry nebylo prepadani ulic a utoky na slabsi hrace ... si mysli, ze byli vsichni svati nebo co? Co miliony multaku, neustale hadky na foru a nocni prepady ulic, kdy se vzdy domluvily dve az tri ulice , ze znici jinou ulici a napadeni hraci rano prisli ke hre a byli uplne zniceni. ... Atmosfera plna sprostych slov a vzajemneho vysmechu a urazeni. proto jsem tenkrat Hru na pul roku zastavil. B 2 je trochu valecnejsi, ale duch stinadel je zde podle meho pritomnejsi ale to zalezi hlavne na kazdem samotnem hraci.

Je to hra, ne realita. Hra je vzdy o tom, prokazat svuj duvtip a vyhrat na ukor souperu. Je to jak clovece nezlob se. Pokud to nekdo bere moc vazne, tak by tuhle hru nemel hrat.
28. dubna 2005, 12:30
Kopirak

JInak s clankem plne souhlasim, otevrel mi oci!!! Proto jsem ted posledni a vubec mi to nevadi
28. dubna 2005, 12:25
Kopirak

xxx: nevim co tady delaj takovy slybosi jako ty. To se u netu asi nudis co?!!! Paramecium...!
28. dubna 2005, 07:02
xxx

No mohlo to být lepší:)
27. dubna 2005, 21:00
Maxwilien

sem te dostal co?:-D
27. dubna 2005, 19:35
xxx

Hele kdo se teď vydával za mě ten smajlík není na můj účet:)he
27. dubna 2005, 18:23
xxx

:-)
27. dubna 2005, 18:22
Maxwilien

JJ: nech ho ;-) at si dokazuje svoji sílu tím že píše jako anonym:-)myslim ze to fakt nemá cenu se s nekym takovymhle hadat:-)
27. dubna 2005, 15:49
Janjezek

xxx, nechceš nám odhalit svoje jméno, ne jen tady podněcovat hádky?
27. dubna 2005, 15:44
xxx

No ale s tým Cukrem teda taky nevím já viděl mnoho útoků na něho za sebou několikrát a proč byli na něj ty útoky?Jen pro zisk a!
27. dubna 2005, 15:24
Cukr1

Nevím Gagarine kdo na mě útičil nejmínkrát asi 20krát jen pro body?? Ale to ted neřeším jemi líto těch co odešly jen kůli tomu ,článek má pravdu!!!!
27. dubna 2005, 14:06
Maxwilien

samozrejme ze hra je o vitezstvi ..me jde take o dobre umisteni ve hre ale hlavne si chci zahrat:-) a ne byt první za kazdou cenu;-)jinak neni to zrovna moc hrdinsky psat sem neco pod xxx ale to je jeho vec......rozhodne se mi zdá tahle dvojka min vyvazena patraniXbojovani....na BR1 sem mel svoji mirumilovnost a vklidu si patral ale tady je to proste jine...chyby mi ulicky a kostely pro vetsi patracske vyziti:-) je to skvely pociot neco najit ve skrysi ...ale nejsem ten typ na bitvy no....ale bouzel je tady treba obojí
27. dubna 2005, 13:15
Zweter

Ja plně souhlasím s článkem a nechápu xxx.Br1 jsem sice nehrál ,ale slyšel jsem dost abych si domyslel že jeho přátelská atmosféra je - byla lepší než válka , zrada , a vyhrát na ükor druhých.---toť "jen" můj názor.
26. dubna 2005, 21:13
Janjezek

To je toho schovat se za tři křížky. Tohle je hra, kde hrají v@nti, kteří by měli mít podle svého zakladatele pan Foglara jisté ideály a kladné vlastnosti. Ano je to hra, ve které jsou vítězové i poražení, ale není to o tom vyhrát za každou cenu, nečestně, proti zásadám těch, které tady hráči ztělesňují
26. dubna 2005, 21:11
xxx

A taky si myslím že ti co odchází prostě nedokážou hrát něco asi ne musíte taky proto abyste vyhráli něco udělat ne jen sedět na zadku a odehrávat musíte myslet co a jak co by se mohlo stát jak tomu zabránit nebo co udělat atd. prostě taktiky a snažit se samozř. z koho se stal klikač a je tu 1za několik dnů nepřečte si poštu nic a jen pátrá nebo tak něco a pak se diví že ej někdo vykradl bohužel ho to přestane bavit divíte se?
26. dubna 2005, 21:09
xxx

Myslím si že je to pěkná blbost tohle je hra a tady se hraje o vítězství.Každý chce vyhrát a tak je to všude ne jen v jiných onlinovkách ale i ve sportu ano každý to hraje protože ho to baví ale proto chce vyhrávat aby ho to stále bavilo. A hlavně tohle je zákon přírody každý chce přežít a tak ničí silnější ty slabší bohužel a kdo přežije bude pak silnější prostě dá se o tom mluvit dlouho a hlavně dá se na to přiměřit několik příkladů.
26. dubna 2005, 20:59
Gagarin

Clanek ma pravdu..nejhorsi s techhle vontu je Cukr1..mozna to nevite, ale jde mu k jenom o vitezstvi...uz me urazel kvuli tomu na chatu..:-(((( taky se rozhoduju nad odchodem
Vložení nového komentáře
*
*
*