iKlubovnae-StopaSPJFe-ShopDlouhodobá hra pro kluby


, Registrovat
Přejít na menu

Z archívu Almendorské tajné služby, adresováno Černé vdově

O Asterionu

26.4.2006 18:26
Autor: Drik, Počet přečtení: 2046

...čili reportáž od Šípa :) Co vše se dělo za vašimi zády a často i před nimi. Vrhněte se na to, je to fakt hácéčko :)))


Má paní,

Omlouvám se, že jsem Vám již tak dlouho nenapsal, ale okolnosti tomu vždy bránily. Podám Vám tedy zprávu o své činnosti alespoň teď, se zpožděním.

Jak již víte, v Sintaru jsem se nechal najmout do Almendorské armády k jednomu menšímu oddílu, který byl vyslán na pomoc Lamiusově církvi. Jakožto šlechtic jsem byl okamžitě jmenován praporčíkem a poměrně záhy kapitánovým vrchním diplomatem a pobočníkem. Během pátrání po relikviích jsem se v podstatě ujal velení za pomoci této lsti: nasadil jsem si svoji zelenou masku a zašel za kapitánem. Navrhl jsem mu spolupráci s Pavučinou a když přijal, řekl jsem mu, že mezi jeho muži již mám kontakt, skrze který mu budu předávat rozkazy. Dal jsem mu znak pavučiny a zmizel v lese. Navázal jsem také kontakt s Gorovou církví, avšak pozdější spolupráce s nimi neprobíhala podle mých představ. Po mém návratu jsem se představil jako kontakt na pana G a začal jsem předávat své pokyny. Během této akce se nám nepodařilo nalézt ani jediný artefakt, nicméně alespoň jsem s pomocí našeho stopaře (který se stal mojí pravou rukou, je to poměrně schopný muž) vyměnil Lamiusovu knihu za pouhý padělek Siaronova čepce, čímž jsem si znepřátelil Siaronovu církev. Podařilo se nám však uprchnout.

Po několikadenním pochodu jsme dorazili do Zelanských vrchů abychom se utkali v Cantii s hevrenskými šampiony o část Proroctví pouštních elfů. Bylo nám jasné, že v aréně máme mizivou šanci na úspěch, proto jsme se rozhodli znemožnit v očích ostatních, aby nás do budoucna nepovažovali za sobě rovné soupeře. Nechal jsem se v souboji porazit jistým bojovníkem tuším z Alcairiných lidí a od ostaních jsem neočekával příliš velké úspěchy. Náš plán vyšel dokonale, naše skupina zůstala na posledním místě. Ale ani tak jsme celou dobu nezaháleli - sice se nám nepodařilo desku s Proroctvím ukrást, ale alespoň se nám podařilo vytvořit opis, který vám zasílám s touto zprávou. Také jsem navázal dobré vztahy s hevrenským náčelníkem - předstíral jsem ochotu pomoci zajatkyni s útěkem, ale potom jsem její pokus oznámil, za což jsem byl pochválen. Také jsem prozradil plány o útoku na hevreny, bohužel ani příprava na útok nezachránila Cantii před vypleněním, takže mé přátelství s hevreny zřejmě nevyužijeme.

Po našem odchodu z Cantie jsme se pokusili navštívit samotného Siomena v jeho sídle, což se nám nakonec kupodivu podařilo. Vyluštili jsme několik šifer z různých zdrojů a z nich jsme odvodili heslo do jeho hradu. Toto heslo Vám sdělím nejlépe osobně, neboť se obávám, že by tento dopis mohl padnout do rukou Almendorské tajné službě. Cenu této informace vám jistě nemusím zdůrazňovat, podle mého názoru by zejména Šinova církev byla ochotná zaplatit velmi vysokou částku, aby ho získala... Tak tedy, se Siomenem jsem mluvil osobně pouze já. Omlouvám se Vám, paní, ale bázeň mi nedovolila vyptávat se ho na informace důležité pro naši síť, dozvěděl jsem se však, že Drik je naživu a že vlastní Slzu boha slunce. Od té chvíle se veškeré mé plány upřely na tento artefakt.


Bohužel při pátrání po Drikovi jsme byli neúspěšní, pouze jsme s vypětím všech sil prošli hory na jihu známých oblastí Tary a také jsme byli v Zemi nářků. Na žádnou stopu jsme však nenarazili, tak jsme si vymysleli nějaké falešné důkazy a potom jsme se jednoduše zeptali skupinky nepříliš inteligentních dobrodruhů, jak se jim dařilo a oni nám bezelstně sdělili výsledky svého pátrání. Drik se údajně ukryl v Zelanských vrších. Připojili jsme se tedy k veliké trestné výpravě a vydali se do této oblasti. Drika jsme později skutečně našli a měl jsem v plánu pomoci mu při útěku a vyměnit s ním Slzu za výše zmiňované heslo. Bohužel ho však šílený dav zlynčoval, aniž bych mu mohl jakkoli pomoci. Během bitvy jsem se pokusil nenápadně odstranit jednu nepohodlnou ženu, která se nám již jednou pokusila překazit plány, ale po boji ji kdosi záhadně vzkřísil. Od jednoho z jeho skřetů jsem se dozvěděl, kde bylo jejich poslední sídlo a chtěl jsem tedy pátrat tam. Zde bych také rád pochválil kapitána, který v nestřežené chvíli ukradl Drikovi pár magických mečů. Potom však přišlo několik kritických okamžiků, kdy jsem se skutečně bál o svůj život. Jeden z Faeronových bojovníků totiž zpozoroval, že mé chování nebylo zcela v pořádku a označil mne za zrádce. Pokusil jsem se argumentovat tím, že jsem byl očarován nějakým Drikovým kouzlem a že jsme nechtěli nepřítele zabít, nýbrž ho zajmout a získat od něj nějaké další informace. Od zlynčování mne nakonec zachránilo to, že bylo veřejně známé, že jsem se osobně radil se Siomenem a mohl jsem tedy tvrdit, že jsem se od něj něco dozvěděl. Padla věta: "Je načase vyložit všechny karty na stůl." A potom jsem si vymyslel snůšku prostých lží, protože nikdo zatím netušil můj záložní plán. Tvrdil jsem cosi o Drikově deníku a podobně. Ostatní mi vše věřili a to mě zachránilo. Ztratil jsem však důvěru u bojovníků jiných bohů.

Použil jsem tedy (jako obvykle, jistě si pamatujete na některé mé takřka husarské kousky ze Sintaru) podlou lest. Během přestávky jsem se převlékl do své zelené masky a vrátil jsem se k ostatním. Svým mužům jsem tento plán prozradil a oni mne kryli. Prohlásil jsem se za druida jménem Goblin a tvrdil jsem, že pátrám po artefaktu jménem Srdce lesa a dal jsem jim popis Aria tumap. Řekl jsem, že ho potřebuji pro obnovu Lesa dávno mrtvých a Jižního hvozdu. Nějakou dobu jsem putoval v přestrojení a potom jsem se zase vrátil bez masky. Bloudil jsem po lese a hledal Arium na vlastní pěst, bohužel mne předběhla zase Faeronova církev. Mí muži jim však byli v patách a již měli poměrně silnou armádu, aby je porazili. Bohužel Faeronovci si zajistili neméně početnou ochranku a již nevěřili "zelenému druidovi". Pak se začali dít podivné věci. Stále mne svírá v hrdle úzkost, když o nich píšu. Raději vám o tom řeknu někdy osobně, jediné co mohu sdělit je to, že se objevila bohyně Gwi, ale byla odvrácena přisluhovači sedmnáctky. Již brzy se opět uvidíme, paní. Doufám, že vám tento dopis dojde a že ho nepřečte nepřítel.

pan G



Poznámky Almendorské tajné služby:
Podle všeho se pod jménem pan G skrývá sir baron Martin Dostowski, nadporučík naší armády. Jeho komplici mohli být kapitán oddílu vyslaného na pomoc Lamiově církvi a jeho stopař. Tito tři však nedlouho po popsaných událostech záhadně zmizeli v Zelanských vrších, je možné, že jde o další oběti jisté myšlenkové bytosti zvané Rytíř zkázy, která se zde nedávno objevila. Všichni byli oficiálně prohlášeni za mrtvé. Dle místa nálezu je možné, že Černou vdovou je skutečně markýza Darniová, jeden ze zajatců ale označil za Černou vdovu baronku Sabbiovou. Tato možnost byla však zcela vyloučena, baronka Sabbiová je velmi důvěryhodná osoba. Markýza Darniová bude nadále sledována našimi agenty, myslím, že tentokrát jsme již na správné stopě.
seržant Petr Maronkov, 9. travna 854


Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Upravováno 1x, naposledy 4. července 2011 v 11:47:42


Diskuze ke článku

15. ledna 2007, 16:54
Sweety

coze jsi to rikala Marfusko??neni ti rozumet kdyz porad plives ty vorisky..:D
17. května 2006, 15:44
Nienna

ehm ehm...:-( Nemám ráda když mi NĚKDO říká Marfuško
12. května 2006, 13:18
Rozum

A Stegi aby si blbě rejpnul:)
11. května 2006, 18:46
Stegi

A Marfuška je po ruce aby to vše okomentovala. Tak tak - tak to má být:-).
11. května 2006, 14:29
Nienna

Tak, a už to všechno vypadá vyřešené... (ne)přátelé uzavřeli mír na život a na smrt, vše je správně a happyend je nasnadě:-)
10. května 2006, 10:53
Hwaelos

Všechny, kdo se účastnili Asterionu, prosím, zda by nám nemohli odpovědět na mejlem rozeslaný dotazník. Chtěli bysme příští ročník udělat co nejkvalitnější a co nejvíce vyhovující vašim potřebám, proto neváhejte a odpovídejte. Pokud jste žádný dotazník nedostali, má to nejspíše hlavní příčinu v tom, že jsme jej posílali kontaktní osobě, která vás přihlašovala. Nejrozumnější tedy bude poprosit dotyčného, ať vám jej pošle. V případě, že to není možné, nám napište adresu a mi vám obratem zašleme dotazník mejlem. Díky Asterion team
8. května 2006, 14:14
Jantar

Šípe,prostě jde vidět,ž jsi opravdu drsnej....ale možná na to jednou doplatíš.
5. května 2006, 16:02
Tork

Jantar: jo, ja to chapu... ja jsem se snazil jim davat takovyhle ruzny mensi ukoly, ale to pro ne neni hra. Myslim ze oni si chteli zabojovat, zatimco my jsme se boji vyhybali, vetsina z nas hrala zbabely postavy. Navic moje postava neverila nikomu krome sebe (kdo si myslite, ze seslal na toho umirajiciho tomika hypnozu? :o) ), takze ja jsem jim proste nemohl zadat nic dulezityho, stejne jako jsem nic dulezityho nezadal nikomu jinymu z nasi druzinky. Vlastne na konci jsem chtel neco po Mysakovi, ale to byla moje prava ruka, takze jsem v nej precejen nejakou duveru vlozit mohl :o) Jinak treba info co jsem ziskaval skrze informatora jsem nerikal vubec nikomu, jen obcas jsem pustil neco nepodstatnyho
5. května 2006, 09:23
Jantar

Kille:grr....a Šípe,záleží na tom,z jaké strany se to bere,pokud do toho zapojíš i toho menšího,tak si to užijou obě dvě strany.P.ř.:(příklad)když nějakému malému špuntíkovi(nic proti velkému Šúuntovi)řekneš,ať se jde podívat za nějakou zatáčku,nebo třeba jen 30 m na výzvědy na průzkum,jestli tam nikdo není,tak z toho máš:1)jeho to potěší2)ty se ho na chvilku zbavíš a za 3)oba budete drsní hráči
4. května 2006, 22:29
Tork

Nienna: ja vim, ze jsou tyhle akce pro vsechny, jenom rikam, ze tahle se mi zdala vhodnejsi spis pro ty starsi, nechci brat mladsim pravo se zucastnit, ale myslim, ze maji mnohem mensi sanci se uplatnit, nez ti starsi
4. května 2006, 20:39
Killien

Jantare: řekls to správně... tys to opravdu nemusel hrát:)
4. května 2006, 18:56
Jantar

Mamute:já vím...ale chápej,já to taky hrál,někdo je klaďák,někdo je záporák,někdo je chytrák,někdo je tupeček,...a já jsem si hrál na Tupečka-------->a ne5e9kejte mi pros9m ostattn9 toto->Jantare,ale ty jsi to nehrál,ty jsi Tupeček
4. května 2006, 15:20
Mamut

Šípe: náhodou tvá postava byla opravdu skvělá, a byla by asi škoda, kdyby někdo takový na asterionu nebyl, dalo to tomu klaďáctví smysl. Jantar, omlouvám se, ale já to opravdu moc nehrál, já byl ve svém živlu a tys mě pořádně naštval, protože jsi to celé špatně pochopil a stavěl ses do cesty úplně všem, kdybych si nemyslel, že ostatní hráči by to nepřekousli, herně bych tě zabil, protože jsi nahrával v podstatě jen temným bohům... ale za to že jsem tě chytl pod krkem se omlouvám. Já tě jako kamaráda pořád beru.
4. května 2006, 13:19
Nienna

S tou slzou to bylo tak, kdybychom tam s Káťou nepřišly, tak se nic nestane a Dunrilovci s Mauril (pokud vím) by ji získali tak jako tak, ale svazek manželský s orkem stejně stál za to...:-) Šípe: k těm mladším, akce spjf jsou pro všechny a určitě by mnoha mladším vadilo, že nemůžou na Asterion, poté co jej vloni (na Asterionu 1) zachránili...
4. května 2006, 10:28
Jantar

K šípovi->já Tě náhodou beru,jako normálního člověka v reálném světě Tě sice neznám,ale hráč jsi opravdu dobrý.A posuzovat člověka podle jeho herní postavy je nevhodné.Podle mě jsi v reálu klaďas:P.,k Mamutovi->Mamute,jsi super,nebyl jsem sice u tvého velení na Asterionu 1,bojoval jsem jinde,nebo jsem to nějak přeslechl,a mrzí mě to...ale tady,na Asterionu II jsi mi opravdu lezl na nervy,třeba u toho poklopu,vím,že jsi něl pravdu,ale tehdá jsem to nevěděl,a nezapomenu asi nikdy nato,jak jsi mě chytl pod krkem a nesl asi 3 metry,bolelo to.Jsi asi dobrý vůdce,ale občas to přeci jen trochu hráčsky přeháníš.....ale jinak jsi snad pořád kamarád
4. května 2006, 06:37
Killien

>šíp: pravda pravda;) a neboj už mám taky částečně vymyšleno:P
3. května 2006, 23:42
Tork

Renca: je pravda, ze ti mensi si asi moc nezahrali. Je mi to lito, ale podle me se takhle mladi lidi nemaji moc sanci na larpu nejak vic chytnout. Snazil jsem se, aby aspon neco delali, nabizeli jsme jim areny a pomahali nam lustit sifry a tak, ale proste to pro ne nebylo uplne idealni a stavba ty hry podle me taky neodpovidala jejich veku. Je urcite pravda, ze jako hraci jsme je dost zastinili, to nemuzu poprit a trochu me to mrzi, v jiny skupine by si zahrali urcite lip a my by jsme se obesli i bez nich (i kdyz to zni hnusne) A ja jsem taky nelhal nikomu do oci, to byla moje postava a to se musi rozlisovat :o) Ja nejsem takova svine jak si ted mozna nekteri myslite, ja jsem proste hral zapornaka, tak jsem se choval takhle :o) A do ty reportaze jsem napsal to, co jsem slysel nebo videl behem hry. Netusil jsem, ze na ziskani kamene se podilel i nekdo jinej, mi lidi mi proste nahlasili, ze ho ziskal mamut :o) Mamut: velitelsky typy jsou hodne potreba, kdo vi jak by to bez tebe dopadlo... Mozna bych nakonec kamen precejen ziskal ja - i kdyz by hodne lidi nesouhlasilo, tak by se nikdo nezvedl a nerekl, ze proste ne :o) Jsem rad ze jsi tam byl, mel jsem v tobe silnyho protihrace a nakonec jsi me svym zpusobem porazil :o) Ale ja jsem prezil a to se taky pocita :o) Kilien: rikal jsem si, ze bych vam mohl priste ukazat, jak se hrajou kladaci :o) Vymyslim si nejakou krute ujetou kladnou postavu a uvidime jak to dopadne...
30. dubna 2006, 18:48
Stegi

Mamut: Tak za prvé ti nikdo neslíbil, že organizátor budeš, tak tu moc nedělej... A za druhé nejsem si jistý, že tvoje vedení přišlo zrovna v pravou chvíli. V okamžiku kdy jste šli po Drikovi a spíš než správnou bandu hrdinů lovících padoucha jste připomínali bandu lemer, si toho teda moc neudělal... To jen tak na okraj. A jak správně poznamenal Šíp, nemá cenu se bavit o tom, co kdyby.
30. dubna 2006, 15:40
Mamut

Renča: a co se týče té slzy bohů, máš úplně pravdu. Tork: víš, ze svého pohledu máš plné právo tvrdit, že jsi to měl vše pod kontrolou a že ti skoro všichni věřili, ale ono to zas tak úplně pravda není, téměř všichni kdo vedli družinky se poradili a výsledek byl, že si budeme dávat na zeleného druida pozor a slzu mu rozhodně nedáme. Jediný koho jsem slyšel mluvit o tom, že ti věří aniž bys byl u toho byl Vánočka. Michal: široko málokdy běhá po oválu... Co se týče toho s roleplayingem, je to pravda, mělo by to být víc, než jen poslouchat co někdo řekne, žel málokdo se toho odváží- většina lidí tady říká, že se jim tak úplně nelíbí, že jsem diktátorsky něco prosadil, ale nenašel se nikdo, kdo by s tím byl schopen něco udělat.
30. dubna 2006, 15:15
Mamut

Renča:Já jsem pokud to šlo nechával volbu i na ostatních, je sice pravda, že jsem nedal nikomu moc možností s portálem, ale nedovedeš si představit, jaká je to odpovědnost, vědět, že na tom, jak se rozhodneš závisí výsledek hry ( právě proto není až taková zábava hrát to co jsem "hrál"-jenže já jsem takový a nedá mi to abych se nesnažil udělat to co považuju za správné za každou cenu),a já byl přesvědčen, že otevřít portál by bylo špatné. (bylo, i když to měli organizátoři v plánu, jenže ti za jejichž pomoci měl být portál ovládnut Finwalurem a spol. svou roli vůbec nepochopili...) Další nevýhoda v tom velení je že pak zastiňuju i jiné lidi - Nienna se mnou ani nechtěla být ve družince a někteří mě kvůli tomu nemají rádi. Komu ale jako hráč vadím máte štěstí jestli bude trojka ukážu se tam pravděpodobně jen jako organizátor.
30. dubna 2006, 14:18
Killien

>Miči: jo to je moje řeč. ale ne všichni si to dokázali užít, já sem se opravdu bavil...taky na účet někoho jiného( soráč Tarfeinovci, a hlavně Oli:P)a jinak, jen tak mimochodem, řekni mi kolik si myslíš že lidí je schopných se opravdu ponořit do nějaké role kterou si vymyslí , tak jako šíp? osobně si myslím že minimum, ale to neznamená, že nejsou schopni se "zažrat" do hry a přispšt svojí trošku toho Roleplayingu

>renča: jo kdyby tam nebyl mamut, tak fakt nevím jak by to dopadlo, málo opravdu málo lidí tam bylo schopnývh vůbec něco udělat.. sice to on udělal takovým "svým " způsobem, ale řekněte mi kdo jiný by něco udělal...

>mamut: opravdu, možná by to chtělo se příště snažit si zahrát něco jinýho a nech nějaké to hrdinsví i ostatním;)ale jinak klobouk dolů;) mě se tohle líbilo, byl se jediný kdo dokázal alespoň trochu všechny alespoň na chvíli k něčemu přesvědčit...

>šíp: doufám že už máš vymyslený i na příště ať je to trochu zábavné:P( ne že by to jinak nebylo..)

a jinak... myslím, že tahle diskuze je velmi zajmavá.. měli bysme pokračovat;):P
30. dubna 2006, 13:27
Renca

Ahoj lidičky, tak já bych měla taky něco málo připomínek...vždy sem chtěla stát na straně dobra a skupince lámiuse už naše církec (mauril) nevěřila od začátku (nejprve proto, že nám nebylo sympatický jejich stálý nošení praporu, ale o tom jindy:-)), potom nám přišlo divný, že by v aréně vypadli už v prvním kole,ale budiž...vadilo mi, že dost vynechávali menší spolubojovníky z církve-otevřeně mi řekli, že si vůbec nezahráli, protože hlavní slovo měli vžycky ti velcí. Vadí mi, že jsi, šípe, v dopise uvedl, že Slzu bohů našli Faeronovci, nebylo tomu tak. Oni na tom měli zásluhu stejně velkou jako my a Dunril. troufám si říct, že nejmenší, protože u jeho získávání byla vlastně přítomna jen maruška a káťa. k mamutovi:jsi dobrý vůdce, ale jen do jisté míry, potom začneš vše řešit jen podle sebe a ostatních se již neptáš.nevím, proč jsi zrovna ty musel mít poslední slovo, co se týče pouití Slzy bohů...no nic, to by bylo na dlouho. Každopádně musím uznat, že letošní Asterion, co se týče roleplayingu, předběhl ten minulý o mnoho mil, ale co se týče pořádných bitev..podle mě zůstal pozadu. Klubouk dolů před: Šípem, kterému nevadilo lhát nám všem do očí, to bych asi nedokázala; Mamutem, že i přes nevůli ostatních se tak trošku diktátorsy ujal vedení 9 církví Sedmnáctky:-); a ahlavně před všemi, kte¨rým nebyl osud Aterionu lhostejný a snažili se ho změnit k lepšímu. ¤
29. dubna 2006, 23:50
Michal

Hej decka moc to resite.. myslim ze neni dulezity kdo by koho kde chytil nebo tak (btw mamute behas fakt rychle a vytrvale ale nemyslim ze by si to s tebou chtel sip rozdat v cestne patnastistovce na ovalu.. ten kluk UMI bojovat VŠEMA prostredkama:-))dulezity pro vas by podle me melo bejt pouceni ze na tehle hrach neni jen cerna a bila.. nejde jen o to ze vas nekdo nekam posle a vy udelate co rekne.. dulezity je HRAT a hlavne se pri tom BAVIT a to jak se to dela vam podle me sip a spol ukazali naprosto dokonale.. Takze tady uz prestante resit ;takove blbosti a vymejslejte co na dalsim asterionu (pokud bude) budete hrat vy a premejslejte jak ostatnim ozivite hru.. a treba z toho jednou udelame opravdu kvalitnni larp.. Btw za to co sem ted napsal me asi organizatori budou chtit zabit ale me asi nevadi:-) holt budem mit (doufam) pristi rok plne ruce prace s mnohem vic "baronama dostovskyma" nez letost:-) mejte se :-)
29. dubna 2006, 22:49
Tork

Mamut: tak si mas zahrat nejakou min panovacnou postavu :o) Kilien: ja si zase myslim, ze bych utekl, ale to je jedno a asi se to uz nikdy nedozvime :o)
29. dubna 2006, 19:46
Mamut

Zuzka:plně souhlasím, že si o sobě hodně myslím, ale odmítám, že jsem si hrál na jediného borce, prostě jsesm dělal co jsem považoval za správné, vím, že tohle bude znít hodně namyšleně, ale považuješ lidi jako Aragorn nebo třeba Wiliam Walace (jestli se tak píše ) za namyšlené borce? Upřímě jsem doufal, že letos už budu organizátor, mě není příjemné, když řvu na šedesát lidí, že je třeba něco udělat, ale když toho nikdo jiný není schopen. Škoda, že jsi opravdu nebyla loni v bitvě v lese dávno mrtvých.
29. dubna 2006, 13:03
Killien

>Zuzka: s tím mamutem máš pravdu... v podstatě... sice by se za něj postavilo jen pár lidí, ale jelikož to byli lidi jako Stain, Olga, Renča, nienna, aji já( většinou vedoucí církví) ( teda nevím jesi všichni co sem menoval:P) tak by se zase za ně postavilo nemálo lidí( takový řetězový efekt) ... takže dohŕomady by to bylo celkem dost.

>šíp: jo .. důkazy na tebe.. bylo jich málo... ale příště si raději dávej pozor:P, a ještě něco.. neutekl bys:P

> mamut: no udělali jsme pár celkem fatálních chybek, při řešení věcí s šípem a jeho kumpány... ale co se dá dělat...ale alespoň byla nějaká zábava;)
28. dubna 2006, 23:55
Tork

Mamut: No, tri celkem dobri sermiri (delame drevarny uz cca 2 roky) se zbranema proti sedmi neozbrojenym by dokazala celkem dost. Navic pro me by nebylo primarni nekoho zabit, ale zdrhnout, coz bych si myslim dal. To s tema peti zivotama a mdlobama by mi sice mozna mohlo pomoct, ale stejne se mi to pravidlo nelibilo a nejradsi bych ho zrusil :o) Jinak ja sice nebeham moc rychle, ale neco jinyho je bezet a neco jinyho je prchat, kdyz se rozbehnu a nekdo me honi a chce me zabit, tak vetsinou nema jinou sanci, nez me ustvat, coz je vcelku problem :o) K tomu hypnotikovi - jo, byla, ale tu odpoved jste stejne museli vedet uz predem :o) Zuzka: ne, vetsina lidi za nim stala celkem dost, protoze byl schopnej vudce a byl hodne duveryhodnej :o) Jinak nema smysl se dohadovat co by bylo, kdyby... Stejne si myslim, ze kdyby Drik jednal trochu logicky, tak utece a ja udelam ozna dost dobrej obchod :o) Ale Spunt se proste chtel nechat rozsekat :o)
28. dubna 2006, 22:22
Profa

Šípe, skvělej článek, musím ti ho pochválit. Napadají mě věci, co by se daly dělat na příštím Asterionu (doufám, že bude)
28. dubna 2006, 13:23
Zuzka

Mám jen jednu věc,nebyla jsem sice na Asterionu 1, kde jsi se ukázal jako skvělý Mamute, ale byla jsem na 2, kde sis hrál na jediného borce.Myslím, že tě za to nemá rádo spousta lidí a jen málo se za tebe postaví, protože jsi strašně namyšlený.
28. dubna 2006, 11:51
Mamut

A k těm zbraním hlídal jsem každý tvůj pohyb, kolik myslíš bys toho stihl, než bychom se dali dohromady? Sedm v podstatě nejlepších proti třem.
28. dubna 2006, 11:48
Mamut

Tork:dovolím si tvrdit, že jediné co by ti pomohlo, kdybychom se rozhodli tě zabít ( vzhledem k tomu jakou váhu mělo mé slovo , kdybych se rozhodl já ) by bylo, že bys upadl do mdlob s pěti životy. Možná utečeš dvaceti elfům, ale ještě tě nehonil Mamut. A co se týče té otázky hypnotika byla položena dobře, byl to základ pro to zda se ptát dál. Hypnotiky jsem nahoru vzít chtěl, ale dost ze zástupců skupin bylo proti.
27. dubna 2006, 23:22
Kristynka

joo.. to je fakt dobrý.. díky tomuhle mi asi i dost došlo.. no jo.. moc mi to nemyslí, ale díýk za menší objasněníčko.. *15*
27. dubna 2006, 23:07
Tork

Vzhledem k mymu zoldu si troufam tvrdit, ze jsem mel o dost vic, nez ty :o) Navic jsem dostaval prachy od Cerny vdovy a rekl bych, ze to taky nebylo nejmin. Dobre, mozna ze ty jsi mel podchycenejch par lidi, ale zbytek nasich rozhodne ne (ale stejne si myslim, ze v rozhodujicim okamziku by se na tebe vybodli :o) ). Profa a Mysak v tom byli namoceni skoro stejne jako ja, Mirek by se taky svezl (mozna ze i proto, ze nosil celou dobu zastavu :oP ) a ti dva mali by nam podle me pomohli, byli jsme precejenom jejich skupinka :o) Ale predpokladam, ze bych se odsud dostal zivej jenom ja a Mysak - ja jsem profik pres akce stylem "honem pryc, honi me dvacet elfaku" a misa mel porad naprosto volnej prostor k uteku :o)
27. dubna 2006, 20:39
Sfinga

šípe: ale mě aspoň věřili přívrženci Alcaril, a to celkem hodně, a pak ještě pár dalšíchlidí, a to pár znamená celkem dost, a moc peměz jsi neměl, já měl pomalu víc jak ty
27. dubna 2006, 20:35
Tork

Sfiňe: Jo, patris mezi ne i ty, protoze oni by nas rozsekali vsechny, oni nesli jenom proti me :o) Byl bys donucenej mi pomoct :o)
27. dubna 2006, 20:34
Tork

Nienna: To jo, to klidne priznam... ale i kdyz zradim vse co mam, radsi zivot zachovam (jeste na tom vydelam :oP ) Hlavne ze jsem zustal inkognito a mam spoustu penez, par vcelku vernych komplicu a nemam zbytecne moc nepratel :o)
27. dubna 2006, 20:34
Sfinga

šípe, mám dotaz, koho považuješ za ty čtyři lidi, který t ibyli ochotní pomoci???
27. dubna 2006, 20:26
Tork

Ale z toho se dalo pak v pohode vykecat, vytasil jsem se s tim mensim podvodem vuci kilimu a bylo to v klidku :o)
27. dubna 2006, 20:25
Tork

Margi: Kdepak, neptali :oP Na ty se nejak budto zapomelo, nebo vykaslalo, kazdopadne hypnoza na me byla pouzita jen jednou a polozili jste mi spatnou otazku :o) Prej jestli byli moje cinny vuci vam a asterionu vzdy cestne... Jasne ze ne (teda vuci asterionu jo, udrzet asterion pohromade bylo i v mym zajmu, ze jo :o) )
27. dubna 2006, 18:56
Margi

Fakt je, že jsem při tom soudu nebyla, ale měla jsem za to, že se tam ptali hypnotici... Takže mi nedochází, jak tam mohl kdokoliv lhát...:-)
27. dubna 2006, 16:45
Jantar

Šípe,jsi fakt borec.....někdy se sejdeme a pokecáme....*0*
27. dubna 2006, 16:23
Nienna

Mamute: Nejsi mírumilovný člověk Šípe: Ty ***! Ale stejně jsme vám to pěkně překazili, co?
27. dubna 2006, 14:23
Tork

Btw povsimete si, kdo na ty druhy fotce kde sedi a kde jsou zbrane :oP
27. dubna 2006, 14:22
Tork

Mamut: Jo, to jsem si v tu chvili taky uvedomoval, proto jsem si taky hlidal, aby mi nikdo nestal za zadama... Mozna by se mi s trochou stesti podarilo zdrhnout, mel jsem 15 zivotu a pobliz jsem mel dalsi 4 lidi ochotny mi pomoct :o) Ale urcite bych mel namale... Stegi: jasne ze beru :o) Prave o to jsem se snazil, aby nikdo nevedel, co vlastne delam atd. Dezinformace je nejlepsi zbran Kilien: Jo, vsimal jsem si, ze po me obcas koukas, ale dukazy proti me by bylo asi tezky sehnat... Nejlepsi bylo, kdyz jsme se vlastne otevrene snazili pomoct Drikovi v uteku a pak jsme to ukecali na to, ze jsme ho chteli jen zajmout :o)
27. dubna 2006, 14:07
Mamut

Bylo to skvěle zahrané, ale měli jste štěstí, že jsem mírumilovný člověk, kdybych řekl věřím, že vaše poprava by byla dílem okamžiku....
27. dubna 2006, 11:16
Killien

šípe:) já sem to tušil hned jak se stain po první etapě ptal jesi jsme potkali druida pak jak ses stále potloukal okolo desky s proroctvím.... a pak sio byl jasnej.... jenom sem neměl žádný závratný důkaz, abych to dokázal..
Ale šípe... stejně klobouk dolů... byl si takové to koření co dodávalo hře ten nádech tajemna jen tak dál
27. dubna 2006, 09:06
Stegi

Ahoj Šípe, jsi pěknej parchant :-) (ale doufám že to bereš jako pochvalu). Já být hráčem, tak se tě asi ten poslední den pokusím nějak drsně sejmout (teda kdybych věděl co máš všechno na triku). Na druhou stranu je aspoň vidět, jak snadno se dá nachytat některé důvěřivce.
26. dubna 2006, 19:30
Mravenecek

No tak konečně jsem něco pochopila :-D
26. dubna 2006, 18:39
Market

Haluuuuz:)
Vložení nového komentáře
*
*
*