Večer světel 2019 - hra jako za Jestřába
Chceš přispívat na eStopu a sám/sama psát další články?
Nejprve se zaregistruj a pak nás kontaktuj buď v zóně iKlubovna, nebo e-mailem!
Vyberte atribut, podle kterého se bude vyhledávat:
ID Kategorie Titulek Úvod Text Tags Obrázek 1 Obrázek 2 Autor Datum vložení Datum publikování Zveřejnit Soukromý článek? Počet zobrazeníZkuste si zahrát hru podobnou těm, co se hrály v oddíle Hoši od Bobří řeky za doby Jestřába.
Pravidla hry
Soutěží dvou a vícečlenné týmy; v každém týmu musí být účastník mladší 15ti let. Týmy, kde jsou účastníci starší, hrát mohou, ale budou hodnoceny samostatně. Ceny pro vítěze jsou jen pro kategorii s dětmi do 15 let. Každá skupina musí být označena svítícím lampionem, se kterým se bude během hry pohybovat po Městě.
Cílem hry je vyluštit poselství ukryté v okénkách na mapě. V každém rohu mapy je nějaký symbol vztahující se ke Stínadlům. V průběhu hry budete získávat písmena, která umístíte do zprávy podle správného symbolu a ve správném pořadí. Skupiny mezi sebou nijak nebojují, snaží se pouze vyluštit poselství dříve než ostatní.
Písmeno je možné získat trojím způsobem.
1. Výměnou mezi soutěžícími skupinami. Kartička, kterou jste dostali na začátku hry, vám dá první písmeno. Vyhledejte na mapě symbol, který vidíte na kartičce, a zapište písmeno do políčka označeného číslicí z kartičky. Během hry vyměňujete kartičky s ostatními skupinami (poznáte je podle svítícího lampionu), takže v úvodu rozdané kartičky neustále během hry mění své majitele. Z nově získané kartičky si vždy ihned napište písmeno do okénka ve vaší mapě!
2. Nalezením písmene v území. Veřejně dostupná místa, kde jsou karty se symboly, čísly a písmeny vyvěšeny, jsou vyznačena na mapě kolečkem. Písmena si pouze doplníte do vašich plánků, s kartami nijak nemanipulujte!
3. Splněním úkolu. Na plánku máte vypsány úkoly, které vás povedou na nějakou adresu. Na této adrese máte vypátrat něco, co vám pomůže získat další písmeno. Toto místo patří do nějaké oblasti, takže vyluštěné písmeno zapíšete k příslušnému symbolu.
Mějte neustále oči otevřené. Pokud míříte na nějakou adresu, podívejte se do mapy, zda po cestě nejsou nějaké vyvěšené karty. A co ostatní skupiny? Nestojí vám krátké zdržení za snadné získání dalšího písmene?
Hraje se pouze v území vyznačeném na mapě; mimo toto území v žádném případě nevycházejte. V případě jakýchkoliv dotazů či problémů se vraťte ke startu (”do hlavního stanu”) u kostela Sv. Haštala. Skupina se za žádných okolností nesmí rozdělit, pohybujte se vždy pohromadě. Každá skupinka musí být viditelně označena lampionem a žlutým odznakem. Je třeba hrát čestně, nesdělovat si písmena jiným způsobem. Hraje se za normálního městského provozu - pozor na auta a zlé lidi. Každý startuje na vlastní nebezpečí a svou účastí ve hře dává souhlas s publikováním fotografií a výsledků hry. Vyplněním údajů o sobě dává hráč souhlas, že ho může SPJF nebo Skautská nadace Jaroslava Foglara informovat a svých akcích (emailem max 1x do měsíce) a data hráčů do 26 let může SPJF využít pro vyúčtování akce (jméno, adresu, věk).
Hra začíná cca v 17:15 hodin odvedením skupinek od Haštala a končí stejným způsobem v 18:15 až 18:20 hod v cíli u dětského hřiště na konci slepé uličky Za Haštalem. Pokud vyluštíte zprávu dříve, neváhejte a co nejrychleji běžte do cíle. Pokud se vám zprávu nepodaří získat celou, nevadí, zkuste chybějící písmena domyslet nebo odevzdat alespoň část vašeho řešení. V 18:20 hod začínáme vyhlašovat. Za každou minutu přes tento čas vám strhneme jedno písmeno z vašich výsledků.
Lampión může být elektrický nebo se svíčkou. Výměnu kartiček mezi sebou doporučujeme zahájit formulí Buďme svorni a odpovědí Žlutá je barva naše. Pak se vzájemně můžete představit a nabídněte si kartičky - k výměně nemusí dojít. Písmeno neprozrazujte, pokud nedojde k výměně.
Odevzdávejte plánky pouze s podepsanými členy vaší skupiny! Vyhodnoceny budou všechny do cíle dorazivší skupiny.
Hru organizuje Sdružení přátel Jaroslava Foglara ve spolupráci se Spolkem Pražská Dvojka - Hoši od Bobří řeky za podpory Skautské nadace Jaroslava Foglara a zpravodajského portálu Bohousek.cz i klubovního webu iKlubovna.cz.
Cíl hry a závěrečné vyhodnocení proběhne na konci slepé uličky Za Haštalem.
Jaké byly úkoly ve hře...
K vidění na FB