iKlubovnae-StopaSPJFe-ShopDlouhodobá hra pro kluby


, Registrovat
Přejít na menu

Slavnostní vyhlášení výsledků dlouhodobé hry TOKELAU

10.6.2010 13:59
Autor: Renca, Počet přečtení: 2395

Srdečně vás všechny zveme na vyhlášení výsledků letošní dlouhodobé hry TOKELAU.

Vyhlášení proběhne v rámci oslav 20 let od založení SPJF ve Sluneční zátoce na řece Sázavě již příští sobotu 19. června okolo 11.45. (Čas je pouze orientační, bude upřesněn na místě.)

V zátoce proběhne předání cen a diplomů pro všechny účastníky letošní dlouhodobky. Pokud by se někteří účastníci nemohli dostavit - nezoufejte, výhru vám zašleme dodatečně poštou.

V zátoce bude připraven bohatý program od cca 10.30 do 13.00, zástupci štábu klubů plánují odjezd v brzkých ranních hodinách v sobotu z Brna – pokud máte zájem, můžete se dostavit již v pátek 18. 6. – sejdeme se v klubovně SPJF na Hrnčířské 17 v Brně, zahrajeme pár her, oprášíme staré táborové kroniky a v sobotu společně vyrazíme směrem do Sluneční zátoky.

Těšíme se na vaši účast!

Za pořadatele dlouhodobé hry vás zve Renča (Renata Chloupková).

PS: Veškeré otázky směřujte na email renata.chloupkova@spjf.cz nebo na telefonní číslo 776 754 445.
Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Upravováno 17x, naposledy 7. července 2011 v 09:26:32


Diskuze ke článku

17. června 2010, 21:53
Rikitan20

Tak já nevím, aby to nevyznělo jako šplhání, ale docela tě rád uvidím a i Fišíka a rád pokecám. Já nevím, jestlui se těším na lidi nebo na to místo - asi na oba stejně, ale spíš na tu radost, že se mi něco povede, někoho potěším programem apod.
17. června 2010, 21:41
Jezour

Mimochodem, ve tvém komentáři jsem napočítal třikrát jmenovanou moji přezdívku. Čím to?
17. června 2010, 21:39
Jezour

A já si ještě přidám jeden komentář - nevím, jak ostatní, ale já nevím, zda se víc těším na to místo, nebo na ty lidi.
Ale neboj se Riki, Tebe stále ještě považuji za svého kamaráda!
17. června 2010, 21:36
Jezour

No, to je asi zásadní rozdíl mezi námi - Ty jsi nekritický a možná až příliš pozitivní.
Já jsem realista. Lidi mě sice za to nemají rádi, ale s některými lidmi si prostě ruku nepodám. Abych je pak mohl v klidu pomlouvat;=>
17. června 2010, 21:13
Rikitan20

Chyba byla, že sem dal Topik tu pozvánku i s tím mým pivem (chtěl jsem napsat pivkem, ale bojím se, že mě bude zítra honit Ježek po louce). Měl sem dát jen ty foglarovsky zaměřené nápady. Jinak plně souhlasím s Ježkem. Já si osobně to pivo dám, abych spláchl mastnou večeři. Určitě se nechci opít a v pátek do noci běhat po Zátoce a dělat vylomeniny. Takže kamarádi, zítra se uvidíme, těším se na všechny, protože narozdíl od Ježka, který by si Zátoku dokázal lépe představit bez některých lidí, tak já uvidím každého moc rád.
17. června 2010, 15:17
ElMariachi

To Ježour: Wow,smekám,poprvé mohu říct,že s Tebou souhlasím... :-O
17. června 2010, 08:09
Jezour

Nechápu, proč se tu řeší, zda si dát pivo v zátoce nebo před ní. Znám spoustu lidí, kteří se tváří jako foglarovci, ale jejich skutky tomu naprosto neodpovídají!

Nevěř ostnatému drátu, byť by se stokrát tvářil jako stonek růže! - Karel Kryl
17. června 2010, 08:02
Jezour

Já nechápu o čem se tady všichni bavíme? Jednou se z toho foglara všichni po... Mě už to totiž připadne jako náboženství! Jiná věc je když vidím maminku s kočárkem jak báňá na celé kolo a jiná věc je, když si dospělý člověk dá pivo!
Četl někdo vůbec můj příspěvek? Mě připadne, že se raději budete opíjet do němoty, když to nikdo nevidí, hlavně, že budete foglarovci, než dát si jednu sklenici s tím, že je to normální.

Co mi vadí, když se všichni diví, proč nepiju pivo ani víno a ani jiný alkohol a ve společnosti mě to přímo diskriminuje, protože se na mě dívají jako na pitomce! Co na tom, že mi to nechutná! Jinak - když si někdo dospělý dá v Zátoce pivo, tak aby se snad styděl? Protože to není dost foglarovské!? Vždyť to není normální!!!

Uvědomte si, že žijeme ve svobodné společnosti. A byť bych si dokázal zátoku představit bez některých lidí, nic s tím neudělám, protože by to bylo omezování osobní svobody! Prostě se tu řeší naprosté nesmysly. Já jsem jen upozornil na to, že sem Topik dal pozvánku Rikiho na pivo, ale pak jsem se omluvil, páč to bylo na FB.
17. června 2010, 05:35
Rikitan20

A proto si to pivo dá každý mimo Zátoku a ještě navíc mimo oficiální program :-)
17. června 2010, 00:38
Margi

I když se mi nelíbí, jak tu komentáře nabírají na útočnosti, tak jinak tuto diskuzi vítám. Často přemýšlím o podobných tématech, co je dobré a důležité, co je špatné, do jaké míry se chci nechat ovlivňovat "Foglarovskými hodnotami" a co už je moc. Každý si to v sobě musí srovnat nepochybně sám, ale jsem ráda za kousek vašeho názoru tady. Až teď si uvědomuju, že mi je líto, že podobná diskuze neproběhla třeba na lesní škole.. Jinak se mi z představy, že Riki (nebo někdo) pije pivo nijak zle nedělá, ale asi bych to v Zátoce nedělala.
16. června 2010, 17:37
ElMariachi

Rikitan20: mě šlo o to v restauraci..
16. června 2010, 17:32
Rikitan20

Tak já na pozvánce neuvádím, že to je od 18+, ale je to bráno pro všechny věkové kategorie a je jen na každém, co si dá. Čápa asi zaráží ta moje věta "jistě už někteří nejsme malé děti", ale ta se používá všude a při různých událostech. Řekl jsem ji nedávno kamarádovi, který se nechal ukecat O2 a koupil od nich levný mobil s drahým tarifem. Nebo to používám, když kamarádka půjčila kamarádovi 2000.-, přičemž věděla, že to z něho nedostane. Prostě nejsme už malé děti, musíme i přemýšlet...
16. června 2010, 17:25
ElMariachi

* čím se lidé co dojedou už v pátek baví
16. června 2010, 17:24
ElMariachi

Pro čápa: Myslím,že oficiálně akce (setkání) začíná v sobotu a tudíž odsuzovat čím se lidé co dojedou už v pátek je poměrně krátkozraké a hloupé..Jinak posezení ve vilémovicíéch je výlučně 18+,takže nevidím problém..Mimoto,Čápe,pochybuji,že jsi abstinent.. Pro Ježoura: Ano,máš pravdu,kytaru neberu už několikátý ročník..Jinak,nemusíš tu věčně prezentovat mou osobu příjmením..Já tě tu taky neoslovuji p. Sedláku..
16. června 2010, 17:00
Rikitan20

Milý Čápe, jde o můj soukromý program, nikoliv o program pod záštitou SPJF. Pokud bych to pivo pil a bylo by postaveno na tácku SPJF, sepsal bych prezenční listinu, kdo všechno se posezení zúčastnil a nedej Bože ho pil za dotaci od SPJF, tak bych chápal tvé rozhořčení a styděl bych se. Ale program oficiálně v Zátoce začíná v sobotu před polednem a věř mi, že během soboty se u křtu knih, návštěvě kreslířů apod. piva ani nedotknu. A myslím, že nikdo jiný. Mohl bych, ale jak píšeš, půjde o výklad Foglarovských hodnot a bylo by to (alespoň pro mě) zneuctění. Proto ovšem nechápu, proč ti vadí páteční moje soukromá akce, několik km od Zátoky, kde si dám uzené žebírko či ovarové koleno a zapiji ho pivem. Pivo může pít dítě a dospělý ho může nesnášet. Bude na každém, co si kdo dá. Třeba si dám také Kofolu, ale určitě ta mastnota se musí něčím spláchnout. Jinak co se týče vodní dýmky, tak ta se kouří pravidelně již po tři Zátoky a jeden účastník se dokonce pochlubil fotografií, kde i členové vedení SPJF dýmku pokuřují. Takže jak správně napsal Ježek, tak pivko cca 4 km vzdálené od Zátoky mimo oficiální program Zátoky je přijatelnější než vodní dýmka pár metrů od památníku během sobotního oficiálního programu. Jinak minulou Zátoku si to pivko během soboty dal skoro každý, proto mě zaráží, že to páteční je mi tu trošku vyčítáno. Myslím si, že správně vychovaný jedinec od rodičů do 18 let si to pivko prostě nedá. Vzorem je Zpravodaj, kterému ač je 17 let mlád, tak všude, kam si jdeme sednout, popíjí Kofolu...
16. června 2010, 11:59
Jezour

Jinak - právě jsem mluvil s paní Janouškovou. Kofola bude!
16. června 2010, 11:59
Jezour

Jde o to u jakého ohně... Ono je občas celkem těžké, dozvědět se v Zátoce o konání ohně.
16. června 2010, 11:16
Kawi

No, pamatuju si, jak jsme seděli loni u ohně bez kytary a byla to dost škoda. Proto doufám, že letos někdo kytaru vezme.
16. června 2010, 08:19
Jezour

Ad Kawi: nepochybuji, že nejmladší z rodu Kamírů nebude mít v Zátoce kytaru.
16. června 2010, 08:19
Jezour

Já půjdu na Kofolu.
16. června 2010, 08:09
Jezour

Já chápu, že Čápovy božské názory osloví nejedno dítě, ale sám osobně se k celé problematice stavím takto:

Byť se člověk opravdu nemusí ztotožňovat s tím, co Ďáblík řekne, jednu věc mu nelze upřít. V rozhovoru, který vyjde v příští Bobří stopě praví: Skauting je dril pro děti, který je vybaví do života, kdežto tramping je o volnosti.
Dovolím si zde malou poznámku. Sdružení přátel Jaroslava Foglara je občanské sdružení, jež si klade za cíl mimo jiné propagovat myšlenky a cíle, které Jaroslav Foglar, sám celoživotní skaut a vychovatel, dodržoval a propagoval ve svých knihách. Mimo jiné se tam čte o kamarádství, ryzím charakteru a jiných „podružných“ věcech. Hlavní však na co upozorňoval je abstinence alkoholu a tabáku.
Bylo to z velké části proto, že psal pro děti. Čímž chci říct, že jeho tvorba se týká především dětí. Mohou ji číst i dospelí, kteří mohou prakticky všechno, protože jsou dospělí a mohou si v mezích zákonů dělat prakticky co chtějí. Takže, pokud by se sešla partička lidí a lemcala pivo přímo na louce u pomníku, není kdo by jim to mohl zakázat. Jen domluvit! Opět odbočím a použiji větu, kterou řekl Václav Marhoul v rozhovoru pro Bobří stopu: v dospělosti mě ani Foglar nemá co vyhazovat z besedy!
Spousta našich členů jsou již dospělí. A tito mají zkátka odpovědnost sami za sebe. Od toho je výchova – a tím myslím i ta foglarovská, aby dospělý člověk uznal co je vhodné a co ne. Já osobně nevidím nic špatného na tom, když se dospělí (opravdu dospelí, nikoli ti, co dosáhly 18 let) lidé sejdou na pivě (nikoli pivku, to slovo je mi odporné) a prohodí pár slov.
Co mi však vadí je to, když jednou Želva složil vodní dýmku a bafal tam prakticky pár metrů za pomníkem a vyloženě si to pochvaloval. Třeba už mu bylo 18, já nevím, ale v Zátoce by se zkrátka při setkání nemělo kouřit. I když, je to věc každého jedince.
15. června 2010, 23:06
Kawi

Kdyby vzal někdo do Zátoky kytaru, byla bych mu nekonečně vděčná. Nějaký ten hráč se vždy najde, ale nikomu se kytaru nechce táhnout s sebou. Takže prosím, prosím... :)
15. června 2010, 19:40
Kawi

Osmnáctiny jsem oslavila víc než před rokem, ale přesto jsem si nevšimla, že bych seděla u piva. Nicméně, na kofolu zajdu ráda.
15. června 2010, 18:41
CapzAdamova

V zátoce nebudu a dosud jsem tady do té podivné diskuze nepřispíval, ale (nejspíš z nudy) mně to nedá a ohradím se.

Považuji za nefér a zkreslující Rikiho20 názor, který dává rovnítko mezi dospělý věk a pivo. Ne, osmnáct už mně pár let není, ale stejně nepovažuji za sobě příslušný program pití alkoholu. A domnívám se, že vůbec nejde o program, který by se slučoval s věcí jako je uctění památky Jestřába. Asi jako jeden z posledních, jak jsem si v zátoce všiml (a mimochodem, konzumní styl téhle akce a pružný výklad Foglarových hodnot většinou jejích účastníků je pro povícero lidí nemalou překážkou účasti). Tvůj postoj mě osobně uráží.
15. června 2010, 18:04
Rikitan20

Kawi samozřejmě zvu do naší partičky, a když už je Topča tak akční, tak by ji mohl připsat na zeď FB, ať se vidí, že se stále přihlašují lidé. Pokud bude chtít Kawi tu hospodu vynechat (což bych pochopil, protože já v jejím věku bych ji vynechal taky), tak může přijít až na zakopání...
15. června 2010, 18:02
Rikitan20

Topiku, ty jsi vážně ocasnatec obecný :-) Měl si zkopírovat pouze ta foglarovská témata a ne všechna... OPravdu se sem moc nehodí, že si jdeme sednout na pivko. Proto jsem také pozvánku dal na FB, a ne sem. No, stalo se. Jinak info pro Ježka... Jak už jsem psal minule, tak doba jde kupředu a i my se musíme přizpůsobovat jak dětem, tak i dospělým kamarádům. Je mi jasné, že nebudu tahat Paca, Bereniku, Teo nebo Jouzu do hospody. Když už, tak si dají Kofolu (stejně pochybuji, že by si dali alkohol). Vymyslel jsem prostě program pro každou věkokovu kategorii, ale hlavně pro každého, koho něco baví. Takže tu máme besedu při pivu, zakopání listiny, focení, procházku, detektro apod. Někdo by mohl vzít i tu GPS a naučit mě s ní :-) Jinak zde bych debatu ukončil a více by se debatovalo na FB. Stejně je tam debata o pohledu Rolfa na jídlo v Zátoce, rezervačka, přínosný názor Margi na Zátoku apod. Sem by se to opravdu nehodilo a příště topiku fakt jen foglarovská témata. Já už mám pověst všelijakou, ale děcka si tu fakt nemusí číst, že jeden z bodů je pivko...
15. června 2010, 17:02
Zlutasek

ten si můžeš objednat i na tržnici :D
15. června 2010, 09:25
Rolf

Třeba si objednat smaženýho kapra se salátem... =)
15. června 2010, 05:39
Jezour

Dobře, uznávám, na FB člověk může úplně všechno...
14. června 2010, 20:18
Topik333

Porpagoval jsem to já, Riki to propagoval na FB.
14. června 2010, 11:57
Jezour

Text jsem upravil, aby byl přehlednější. Ale tedy, Riki - pivko? Když už tak pivo a ještě mládeži? Nebo vlastně dětem??? A propagovat to na stránkách dětského severu...
14. června 2010, 11:54
Jezour

Info od Rikiho od Topa:

Přátelé a kamarádi, zasílám vám pozvánku, kterou jistě všichni znáte a to je pozvánka do Sluneční zátoky. Program bude jistě pestrý. Již nyní nás zve zvadlo na setkání s kreslířem Jiřím Petráčkem, prodej různých zajímavých materiálů, těší se na nás skupina Old Boys: Ďáblík, Camr, Jarda, Ladis, Vláďa, MV Bobr a mimo jiné zde bude křest knihy, různé soutěže, rozdávání klasických Bobrovek, ale i Ulčověk, táborák s buřtíky, prohlídka Zátoky a různých míst, kde Jestřáb pořádal tábory a hry apod.
Přesto bych vás chtěl všechny jako letitý kamarád Sdružení přátel Jaroslava Foglara pozvat i na moje mé malé akce a vsuvky, které se budou týkat setkání ve Sluneční zátoce. Nějaké budou Foglarovské, nějaké nikoliv, přesto bych byl rád, kdo by se alespoň jedné zúčastnil, tak potvrďte, prosím, vaši účast, zda se mám vůbec o něco snažit či nikoliv. Učení hodně, zkoušky přede mnou…
` Nerad bych trávil hodiny nad něčím, nad čím pak ostatní ohrnou nos, když to na ně v Zátoce vyvalím. Takhle pomocí FB budu vědět, zda něco pořádat či nikoliv…
1) Posezení s kamarády v hospůdce u Čerta (přece jen setkat se tak v hojném počtu kamarádů, to se jen tak nevidí). Je jasné, že se uvidíme večer u táboráku nebo druhý den v sobotu na louce, ale Bůh ví, zda si na sebe uděláme čas a popovídáme si v tak úzkém kruhu. Proto při Kofole, anebo při pivku (jistě už někteří nejsme malé děti) se dá určitě probrat různé téma a nejen jedno. Pokud se teda stihneme dostat všichni v pátek do 17:00 hod. do Zátoky, tak v 17:30 hod. vyrážíme do hospůdky. Odchod bude přímo od památníku Jestřába. Hospůdka se nachází cca 2km od Sluneční zátoky (kdo bude chtít jít delší trasu, tak to jsou kilometry čtyři). V hospůdce se každý pátek (máme to ale štěstí) podává pečená masa, uzená žebra, zvěřinové pochoutky, plněné knedlíky a jiné. Má to ale Topik štěstí Odkaz na stránky je zde: http://www.hospodaucerta.wz.cz/
2) Jelikož jsme si ve Sdružení někteří začali říkat mezi sebou bráško či sestřičko, naplánoval jsem takové menší zpečetění kamarádství. Zakopeme plechovku, do níž bude vložen pergamen (Roman Liščák o tom ještě neví, ale on ho nakreslí) a na pergamenu budou do sebe zaklesnuty dvě ruce, co zpečeťují své kamarádství. Na pergamen se poté všichni bráškové a sestřičky podepíší a pergamen zakopáme na kopci, kterému já osobně říkám Vyhlídka na Sluneční zátoku, a z kterého je opravdu krásně vidět Zátoka a bylo z tohoto kopce již pořízeno mnoho fotografií Zátoky. Já tam teda lezu už osm let za sebou a každý rok mám pořízenou odtamtud fotografii. Zde bude zakopána naše plechovka a bude to takové naše pamětní místo. Až nám bude 50 nebo 60 let jako některým Foglarovcům teď, tak ji vykopeme a zavzpomínáme na naše krásné mládí. Tato akce začne za soumraku mezi 20:00 – 20:30 hod. Pro ty, kteří s námi nepůjdou do hospody, se sejdeme ve 20:15 hod. na vlakovém nádraží ve Vilémovicích a poté se vydáme podél kolejí až ke stráni, kterou vylezeme až na kopec.
3) Pořídil jsem několik starých pohlednic Sázavy a to přesně Stvořidla s Písárnami (kameny, kde Jestřáb sedával, vyhříval se a psal své kroniky). Některé pohlednice tvoří právě jen ty Písárny, takže Zpravodaj (on o tom ještě neví) bude tyto Písárny podle pohlednic fotit a pak podle starých pohlednic ohodnotíme, co se za ta léta změnilo. Tuto akci bych dal již na sobotní odpoledne, až skončí prezentace SPJF a až bude trošku klid. Vidím to tak na 17:00 hod.
4) Pro zájemce jsem ještě vymyslel cestu ze Sluneční zátoky do Ledče nad Sázavou. Mnozí dorazí vlakem z druhé strany od Světlé nad Sázavou a o tu krásnou procházku na druhou stranu přijdou. Když jsem to šel poprvé, srdce mi plesalo radostí a romantikou. Řehtající koně, rybáři, kachny a labutě v zátočinách, to vše nás čeká. V Ledči pak v cukrárně na mostě, z kterého vidíte krásně na celou Sázavu, prodávají skvělou zmrzlinu…
5) Pro opravdové zájemce bych mohl vzít můj detektor kovů, který jsem ještě pořádně ani nezaběhl, ale jelikož se s ním nechci tahat a spát budu pod širákem, tak se bojím, že o něho přijdu. Kdyby ale opravdu byl zájemce, který by si ho půjčil a pak zamkl do chatky nebo do auta, tak není problém. Ono najít nějaký rezavý odznak pražské Dvojky také není na škodu I když asi to tam bude už trošku prohledané Takže to je asi vše, kamarádi, brášci a sestřičky. Potvrďte, zda se chcete zúčastnit některé z mých připravovaných akcí a dejte vědět jaké, ať se pořádně připravím… Váš kamarád, bráška a přítel Ečer Otto (Riki)
14. června 2010, 08:12
Topik333

Na Ježkovo přání zvěřejňuju Rikiho pozvánku, lae já tup jí poslal dvakrát :D
14. června 2010, 07:45
Jezour

Kdysi dávno, v dobách minulých, které ještě pamatuji, se do Zátoky sjížděli mladí z celé republiky, a to již v pátek, před hlavním dnem. Vystoupili jsme tehdy ve Smrčné a šli společně pěšky do zátoky. Vzhledem k tomu, že se pár lidí chtělo vykoupat v Sázavě, vyrazil jsem napřed a sám, v naprostém tichu, poslouchaje jenom svůj dech, kroky a šumějící les, kráčel místy, kde chodili chlapci z Jestřábova oddílu. Přes všechna tvrzení, že Zátoka je na pravém břehu Sázavy, podle knihy Život v poklusu, jsem zůstal v přesvědčení, že jdu špatně. Nezbylo mi tedy nic jiného, než překročit Sázavu po mostě, jež vedl k železniční zastávce, abych po kolejích došel k domu, kde na mě štěkal pes a dál koleje i s cestou mizely někde za ohybem řeky.
Už tehdy jsem jako na dlani mohl vidět zátoku, na druhém břehu, ale už bylo šero a já nepoznával ani pomník, natož nějakou louku. Vrátil jsem se tedy zpět na druhý břeh a vystoupal do strmého kopce, prakticky nad dnešní Zátoku a ptal se kolemjdoucích skautů, kde je Zátoka, abych zjistil, že vlastně už dobrou půl hodinu chodím kolem ní...;=>
Tak jsem se poprvé dostal do Sluneční zátoky.
13. června 2010, 23:37
Kawi

Renča: Kdo znamená my? Pokud mě pamět neklame, jsu také členem Perpetua, ale o žádném společném příjezdu nic nevím a stejně budu muset asi přijet sama úplně někdy jindy...
13. června 2010, 19:03
Jezour

TOP: A, tak proč se nepochlubíš, co Riki plánuje!? Ti, kteří žijí i bez fejzbůku, by se třeba také rádi přidali.
13. června 2010, 16:08
Topik333

Já ještě nevím, kdy přijedu, počítám, že v pátek...
12. června 2010, 22:04
Renca

Šmoula je mimo:-). Včera jsem s ním mluvila a plánujeme společný příjezd v sobotu.
12. června 2010, 20:55
MVBobr

Renčo včera Šmoula sdělil, že jedete v pátek?!?!?!?!
12. června 2010, 16:14
Jezour

Top: No, já ani nevím, jestli nějaký FB mám.
12. června 2010, 13:28
Renca

Členové Perpetua dorazí až v sobotu brzo ráno, trika však dovezou:-).
11. června 2010, 20:51
MVBobr

Přijedou v pátek večer i členové Pobočky SPJF z Brna - "Perpetuum". Možná přivezou i různobarevná trika na prodej: s vyšitým listem gingka a nápisem Perpetuum
11. června 2010, 07:33
Topik333

Já přemýšlím, jestli máš FB a Rikiho v přátelích, tak ti jistě poslal jeho program na páteční večer.
11. června 2010, 06:17
Jezour

Topre: Kdybys pořád jen neplácal, ale taky přemýšlel, udělal bys líp.
10. června 2010, 21:53
Topik333

V pátek tam bude Riki a další, chystá jakýsi program.
10. června 2010, 21:44
MVBobr

Večer v pátek bude v Zátoce slunce dle mého odhadu minimálně 20 foglarovců... jedou např. Old Boys, Kim z Kadaně a další
10. června 2010, 21:34
Topik333

Jéžo, já myslím, že si možeš ject klidně ve středu.
10. června 2010, 21:13
Jezour

Kde jsou ty doby, kdy se do Zátoky jezdilo už v pátek...!!!
10. června 2010, 17:37
Renca

Díky Bobře, upraveno.
10. června 2010, 17:17
MVBobr

Ahoj Renčo, v pátek je 18. června (máš tam překlep ... 17. 6.)
10. června 2010, 14:47
Pepix12

Jedu!
Vložení nového komentáře
*
*
*